Skitväder!

Åh vilket himla väder det har varit idag alltså, helt Galet! Regn och storm kan det bli värre?
Ja självklart kan de blir värre.

Idag har det varit en rätt sådär lugn dag, förutom bussen som kom för ett tag sen med 33 pers, dom var riktigt roliga (y)

Idag har Erki (galen finne som jobbar här) eldat för fullt utanför här = korvgrillning så klart. Han grillade även en korv åt mig eftersom han inte tyckte att jag skulle bli blöt, så ställde han sig ist och blev blöt haha. Sen ville han även att jag skulle sjunga för honom, men nej där gick gränsen!

Ska snart hemöver, först hämta hem Tilo från farfar, vilket betyder att han kommer vara sjukt bråkig ikväll nu när han inte blir bortskämd hos mig som han verkligen blir hos farfar, sööööck!

Men nu ska jag snart stänga för dagen och ikväll ska jag försöka hitta någon intressant film på Peters dator, wiho!

I Love You Most In The World Babe ♥


Mina kommentarer ♥

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0