Sömn, ja tack!

Är så sjukt trött alltså, tror jag somnar snart hualigen!

Kan det vara för att jag har en sötnos i knät som håller mig vaken hela nätterna?

Ja kanske, men kan man mer än leeee när man vaknar upp till världens sötaste hunds pip efter mamma och när han ser en blir så sjukt glad så han inte vet vad som är ut och in, nej verkligen inte!

Ikväll har jag i alla fall inte gjort mkt, varit ute i solen, myst och kört omkring i älsklings racerAudi ;) Annars har jag bara tröka, hö hö hö! Längtar tills imorgon när Daniel kommer hem, då det även blir Pizza (y)

Nej snart går jag och Tilo och lägger oss!

Vad gör ni ikväll?
(vet att ingen kommer att svara men kan väl fråga ändå bara för frågandets skull? *massa fullip*)




Mina kommentarer ♥
Postat av: Virginia

Ikväll ska jag bara ta det lugnt och gå och lägga mig tidigt :D



Ha det bäst!

2010-08-11 @ 20:22:42
URL: http://viggin.blogg.se/

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0