The last week!

Måndag morgon, jaa känns ganska bra faktiskt, dock lite trött eftersom Tilo vaknade 5 imorse och ville inte riktigt somna om på en timme, men sen la han sig på mitt huvud och sov! Och bara han sov fick han fan sova vart han ville.

Sitter uppe på gruvan nu, än så länge är det lugnt och schööönt, men de kommer folk om ca 1,5 timme från hödik så då får jag gå ner och frysa röva av mig igen.

Imorgon kommer de en buss med 50 pers i också, då blir det k-a-o-s 3000!

Längtar tills nästa helg då det blir Ljusdal och hälsa på Mats och Åsa, käka middag och sen järnvägs (antar jag) då ska Peter vara hundvakt åt Tilo mohaha, då kommer han få något att göra.

Nu ska jag ta och skicka iväg 100 mail till olika personer, kanske avslöjar någon annan dag vad det gäller ;)


Mina kommentarer ♥

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0