Toppbloggarna!

Nu till er bloggare :D

Måste ju bara fråga om det var någon mer än jag som hann med åh se "Toppbloggarna" på youtube innan de tre avsnitten togs bort?

Jag hann i alla fall se alla tre och jag tyckte de var riktigt bra faktiskt, dock jävligt korta, men äsch! Tummen upp iaf!

* Vad tyckte ni om de isf?
* Vems sida är ni på, Jackie eller Kissies?



Jag är självklart på Jackie Ferms sida, hon är en av de ballaste människorna som finns, absolut den ballaste människan i Sverige! Go Jackie!


Mina kommentarer ♥
Postat av: MOOOLLYS

gomorron :D

2010-08-07 @ 09:53:14
URL: http://HTTP://MOOOLLYS.BLOGG.SE
Postat av: matilda-besök gärna min smyckesaffär www.bambee.se

De var helt okej tycker jag :)



Gå gärna in på min smyckesaffär WWW.BAMBEE.SE där det just nu är 50% RABATT på smycken!

2010-08-07 @ 12:14:50
URL: http://typtilda.blogg.se/

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0