Bollnäs!

Hejhopp!

Igår var jag och mamma till Bollnäs (igen), vi åkte på lite olika ställen och gick även i stan, brukar inte göra de så ofta då jag inte tycker att dom har så spreciellt mkt affärer, men sanningen är...

Att jag och mamma hittade MASSA nya affärer när vi gick nått varv där, alltså de finns ju skitmånga som jag inte ens vetat om ? Skrattretande.

Hittade tom en djuraffär, eller var väl häst/hund affär som jag inte hade en anning om, och eftersom jag hade helt slut på ben till Tilo så kutade vi in där, och vem jobbade inte där då? Om inte Viktors mamma :D Kul att träffa henne också + köpa maaassa ben åt busen!

Fick även med mig 4 st tröjor, en lång, långärmad svart kofta, ett svart och ett rosa långt linne med små "kristaller" på, en randig t-shirt! Plus lite smink, inrednings saker och mat hehe.

Har även beställt kläder, som jag lääängtar tills jag får :)

Jag har 1000 saker att göra så ska väl sätta igång.. Dock gick dammsugaren nyss sönder, kan detta vara ett tecken på att jag dammsuger för ofta kanske ;)


Klänning - Mönstrad
beställt
Klänning - Leopardmönstrad
Beställt
Jacka - Röd
Beställt till Daniel

Beställt till Daniel (fan va stor denhär bilden blev då?)

ja där var lite ;P


Mina kommentarer ♥
Postat av: josephine

sv: Ja det tkr jag med :D snygga grejer du beställt! sista tröjan har jag också även fast det är en killtröja men den är så snygg :D<3

2010-12-09 @ 18:22:39
URL: http://stjupid.blogg.se/

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0