Grattis Daniel!

Goddag mina vänner, och ovänner ;)

Jag vill börja med att säga att jag slapp åka ner till Stockholm igår eftersom Daniel Paris vann Ung & Bortskämd, GratttisGrattis!

Men tillbaka till verkligheten..
Igår var ju jag och mamma till Hudik och shoppade. Jag hittade julklappar till alla, så nu är jag klar, ska bara åka och köpa en julklapp till, till pappa för hans var så litet :)

Hittade även lite saker till mig själv också, för ovanlighetens skull :D De blev en tunika,en kofta, en matta till hallen, ett par leggings som dock var för små haha, fan läre banta alltså....

Plus massa julmat!! Så idag blir de julhemma, jag ska julstäda, fixa skinkan, fixa apelsiner, duscha, sätta fram massa tomatar, knäck mm..

Åh är de bara jag som ÄLSKAR julen? Jag förstår inte rikgit dedär med "julstressen" då jag aldrig upplevt de tror jag? Liksom de finns ju vrkligen ingenting med julen som inte är bra??

Ja visst jag kan förstå i vissa familjer där familjemedlemar har för stora krav och önskar sig 7011 olika saker mm mm, att de blir stressigt. Men jag har liksom inga krav..

Jo JULMAT + familjen, sen skulle jag överleva liksom?

Förstår inte vissa som kan bli sur över de dom får, för att de "inte duger" och inte va de som ville ha, jag menar de är väl ändå tanken som ränkas elle hur ?

Nej nu ska jag dricka min kopp kaffe, sen städa klart sen duscha, sen ska jag hem till mamma och hämta min mössa som jag beställde här om dagen :D WIHO, i får se den sen!

pöss!


Mina kommentarer ♥

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0