Jobbar fan arslet av mig!

Hejhopp och trevlig söndag!

Hoppas ni är riktigt bakfulla efter gårdagens kväll, för dom allra flesta verkar varit ute på, men själv var man duktig och jobba från 7-20 igår, med 4 timmars ledighet, nice! Samma vända idag, först 7-12 och sen 16-20 (y) Trött tjej idag kan jag lova med knallförkylning och allt, men pengar kostar så ;)

När jag kom hem började jag med att ringa Daniel och höra om han hade skoj igår, han var ut i Ljusdal och festa med grabbarna (y) Sen började jag att städa, sa egentligen åt Daniel att han skulle göra de, men äsch bättre jag gör de själv.. Men nu är de iaf klart, har damma allt och de är väl egentligen bara sovrumme kvar..

Imorgon ska jag jobba igen, dock inte på furan utan på skolan denna gång, ska städa åt barnen där :) Måste ju göra fint till alla föräldrar kommer på kvällen då de är julfest! Är grymt sugen på att gå jag också, men vet inte om jag orkar..

Sen på tisdag är jag Äntligen ledig, men då ska jag och mamma iväg och inhandla de sista julklapparna som är till brorPeter, svärfar och svärmor? Ja undrar ja va man ska köpa... Så jäkla svårt dedär...

På onsdag är jag också ledig, wiho och då ska jag städa mer, då blir de dammsugning, torkning av golv och nybäddat i sängen som gäller + massa vila inför JULAFTON som är på fredag, helt jävla SJUKT... Längtar! ;) Dock jobbar jag på torsdag så då blir de mindre vila men äsch.

Ne nu ska jag kasta i mig lite mat innan jag ska iväg igen, chaadå!


Mina kommentarer ♥

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0