Julen över!

Ja men hej alla glada filurer där ute.

Nu är julen över och min har varit alldeles fantastisk!

Julafton spenderades hemma hos mamma och pappa, där mormor, farfar, morbror, lillebror och jag, Daniel & Tilo samlades, åt god julmat, tårta & risala malta, Mums!

Jag fick många fina julklappar, bland annat underkläder, en filt i microfleece, två glas "skålar", en brödbricka, massa choklad, pengar (!!) en snöspade, en piastavakvast mm mm.. Är jättenöjd med alla julklappar som jag fick!

Pengarna jag fick ska jag spara till en resa som jag och Daniel ska åka på, när vet ja inte men snart hoppas jag! :)

Jag sov hos mamma och pappa sen natten eftersom Daniel hade fest hemma hos oss ...  & eftersom jag skulle upp o jobba på juldagen vid halv 6 så ville jag helst sova lite..

Ja så Juldagen såg ut såhär..
Jobbade 6.45-15.00, körde ner i diket när en timme innan jag slutade, stressad som Fan eftersom jag skulle åka till Ljusdal när jag slutade, men hann precis hem i tid ändå..

Duschade, upptäckte att jag glömt allt smink hos mamma o pappa, bra... Not. Och ingen bil hade jag så fick helt enkelt åka osminkad till Ljusdal, hämtade upp sminket hos mamma o pappa innan vi åkte och jag fick byta om o sminka mig där.. Gick bra de åh.

Åt god mat hemma hos Daniels pappa, sen bare av till Jens på fest, sen skulle alla på Järnvägs, men dit ville inte jag, så jag och André drog till Kina och drack många goá drinkar och där blev vi kvar tills dom stängde, jävlar va roligt jag hade :D Roligaste kvällen på jävligt länge...

Igår tog vi bussen hem till Loos, hämtade min lilla älskling och hade en myskväll & idag är jag ledig (tack o lov) så idag ska jag bara tat lugnt, hämta ut mitt paket med lösögonfransar som jag beställde här om dagen :D Sen ska jag byta sängkläder och skit..

Hoppas att ni haft en trevlig julhelg :)

(c) Jennie Ericson!



Mina kommentarer ♥

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0