Lösögonfransar!

Var nyss och hämtade mina nya fransar och dom är ju klockrena! Köpte 5 par för typ inga pengar alls! Ett par av dom 5 var väl sådär ? Kanske FÖR svarta&täta men äsch, kan vara snyggt som fan om man sminkar mycket svart ögonskugga, mm de blir snyggt!

I nyår ska jag använda ett av dom, de kommer att bli skethot!

Justja fick typ världens finaste kompilmang i helgen, de var en tjej, typ DJ:en? (till...) som sa såhär... "Hej, guuud va fin du är, du ser verkligen ut som tjejen man ser framför sig när man sitter och ritar.. Så jävla fin, ögonen, håret & allt! NU får du välja låt bara för att du är så fin!" 

haha alltså undrar om de är menat att jag ska vara lebb eller nå, för de är typ fjärde tjejen som kommer fram till mig och säger att jag är fin? Hallå vart är alla boys? Haha nerå.. Men sjukt ju... Men men en komplimang är en komplingman så tack :) Och jag valde självklart låten Gott nytt jul m, sean banan ;)  

Nej nu ska jag dunka lite musik och smälta maten, åt plankstek, jävlar va gött de var .. ;p


Älskar lösögonfransar (när de går bra att sätta dit dom)
Fast egentligen har jag långa själv också, men snyggare med lösis ;)


Mina kommentarer ♥
Postat av: Anonym

Vart köpte du fransarna någonstans? :)

2011-01-02 @ 23:36:47

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0