Nyår snart!

Ja men hallå!

Har blivit bloggtorka nu ett par dagar, men har jobbat (som vanligt) ;)

För några dagar sen ringde dom från Ica och de första dom frågar är "Har du nå sommarjobb än???!!" Ba njaaae inte än då, eller ingen som fråga iaf.. Dom "Nä men då har du ett nu hähä"

Inte så ofta dom ringer och frågar en om man vill jobba lite i maj, hela juni, juli, augusti & ngr veckor i september eh, brukar liksom vara en själv som får ringa men icke :D De värsta är att jag Vet att dom kommer ringa från fler ställen..

Ja och sen ringde dom igen och frågade om jag kunde jobba dagen där på (vilket var igår) för en hade blivit sjuk och jag sa självklart ja :)

Sen har jag jobbat på Furan idag, och ska även jobba där imorgon ;P Dom ringde även och fråga om jag kunde jobba ikväll+imorgon kväll, men då sa jag faktiskt Nej och de är väl första gången jag gör de ärligt talat..

Ja, så mycket mer har de inte hänt i mitt liv de senaste dagarna ;P

MEN imorgon är de nyårsafton, wihoo! :D Den ska firas tillsammans med min bästa vän Sofie och dom andra höhö.. Vi ska först vara hemma hos mig och sen ska vi till markus och Lisa som bjöd hem oss till dom på brääk!

Så ja, hoppas ni får en trevlig nyårskväll och

GOTT NYTT ÅR PÅ ER !!!


Mina kommentarer ♥

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0