Plankstek & lycka!

Hej söndag!

Har blivit ont om bloggande i helgen då jag har haft fullt upp faktiskt.

Igår var Henke & Martin hit och hälsade på, så vi fikade och snackade skit i några timmar, sen åkte vi hem till mamma o pappa och käkade med familjen, mys!

Sen drog jag, Daniel & Tilo upp till Christian och kunsinMicke och drack lite och snackade skit där åh hehe.

Idag ska jag göra plankstek alá Jennie och den innehåller... Fläskfilé, sparris inlindad i bacon, mos, tomater fylld med bea-sås, ost och kantareller, MÖMS!!!


Såg föresten att en av mina absoluta favoriter hade kommenterat tillbaka i min blogg, jag är helt generad, de var nämnligen ingen mindre än den underbara Jackie Ferm, som jag älskat sen första sekund jag såg henne o Paradise Hotel och henne om någon ser jag upp till, jag tycker att hon är den lätt ballaste människan i Sverige, hon har både utseendet och insidan! Love her! <3



se bara hur fin hon är!!!
bilden lånad från hennes blogg!


Mina kommentarer ♥
Postat av: Kristin örebros näst största bloggerska!

Hejsan kika gärna in hos mig och ställ en fråga till örebros näst största bloggerska! frågestunden avslutas ikväll 22:00, så skynda in!:)

2010-12-05 @ 17:45:15
URL: http://kriistiinjonsson.blogg.se/

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0