Ung & Bortskämd, ett fiasko?

God morgon alla goingar!

Vaknade tidigt i morse eftersom Daniel var en smula otyst när han var uppe.. Men jaja ska iaf ska dra mig till Hudiksvall tillsammans med mamma och inhandla de sista julklapparna..

Inatt har jag åkt på någon "knäpp" i ryggen också? De gör så jäääkla ont på en fläck i ryggen så jag vet inte va jag ska ta mig till.. Ska försöka smörja på lite Voltaren och hoppas de blir bättre. Problemet är bara att de sitter typ mellan skulderbladen så jag når inte haha!

Men i alla fall kollade jag på ung & bortskämd igår, ett av de bästa/roligaste programmen STV1 gjort på otroligt länge måste jag påstå, men dock tycker jag att de är så fruktansvärt FEL, förra gången åkte Ellinor ut ? & Nu åkte Tim-Joel ut?!! Jag menar HALLÅ? Vem fan är de som gör någting i huset av de som var kvar? Jo Tim-Joel, Ellinor & Daniel, plus de andra som åkt ut.. Men ändå sitter Carolina & Paulinas Pinsamma pappor och blundar för deras Latheter medans de andra får slita...

HELT fel, har skickat mail till programmet, så om de ska ha kvar några tittar nästa år (om de blir nått?) så tycker jag Verkligen att de ska ändra konceptet... Jag menar, målet med tävlingen var väl ändå att lära sig saker, göra saker som de inte gör hemma och inte Sminka sig, ligga i sängen, ligga på en matta? ... Men tydligen har jag fattat Helt fel under alla program. Nej fyfan, tål varken Paulina, Carolinas pappa eller Paulinas pappa.... USCH.

Men jaja, misssa Inte finalprogrammet ikväll, jag håller Verkligen tummarna för Daniel Paris, han är så SJUKT jävla rolig så de finns ju inte.. PUSS



Nu ska jag kila ut i kylan och sen ska ja smörja volt, sen bäre av till "Glada"Hudik.

Bye!

Kommer inte in på facebook heller, de står att någin tydligen försökt att hacka den? HAHA.. Herre gud, är jag verkligen så intressant ? ... Njae de vettefan alltså..


Mina kommentarer ♥

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0