BLÅBÄRSGRÖN JEPP JEPP



I alla fall så har jag gjort blåbärsgröt idag :D Eller okej de skulle bli blåbärsgröt men de blev typ.. Blåbärssoppa? Men de gick i alla fall att äta och var gott.

Nej nu ska jag gå ut i kylan och testa selen som jag lånat av Tarja och sen kanske de blir skidor, får se om tålamodet är på min sida idag, om de inte är de kommer jag inte ens att tänka tanken på att ta hunden & skidorna ut i skogen!


Mina kommentarer ♥
Postat av: DIAMANT

jo de e fint! lite segt men. :)haha blåbärsgröt? låter gott:D jag brukar sätta blåbärssoppa PÅ gröten;) förresten! jag har blivit nomninerad som veckans blogg, så om du skulle vara supersnäll och rösta på mig skulle jag bli glad! om jag vinner länkar jag dej, så sej till när du röstat! jag är bidrag nr. 1 här: http://unbelievablegorgeous.blogg.se/2010/february/utkast-feb-21-2010.html#comment tack!=)

2010-02-22 @ 12:02:31
URL: http://annadiamants.blogg.se/

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0