GOD MORGON ALLA TRÅKIGA

Usch jag som såg fram emot denna underbara lediga vecka, men den är rätt så lagom tråkig om jag ska vara ärlig, haha!

Idag hade jag i alla fall tänkt att åka skidor igen, men de snöar ju så himla mkt och skoterleden som jag åkte i igår var redan full med snö och ja, då kommer det ju alltså att vara ännu värre idag, jippi.. Men men man ska se de från den ljusa sidan, eller vad är den ljusa sidan då? xD Jo jag kanske kan hitta någon bra film på tven, jepp jepp de ska jag kika efter :D

Hörs, nu ska jag släppa in katten för typ 25 gången & jag överdriver fan inte heller...



Mja.. sådär lagomt seriös.
Även att ni blivit väldans dåliga på att kommentera.. :o Kom igen nu!


Mina kommentarer ♥
Postat av: Sabina

haha har din katt oxå fått nå tuppjuck nu i vinter och ska springa ut och in hela tiden? :P

2010-02-23 @ 16:35:58
URL: http://zabbinaz.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja de är sjukt irriterande. Dom borde ju fatta första gången att de är alldeles för mycket snö och för kall men nej. Dom ska ut o kika ändå. Hahah, han är så rastlös nu så ibland är han som förbytt, kan ligga och sova o så bara helt plötsligt flyga upp i nå jätte skutt. haha de är ju underhållande i alla fall :P

2010-02-23 @ 16:54:38
Postat av: Sigurdastri

NICE AND WONDERFUL SITE

2011-02-19 @ 23:22:40
URL: http://sigurdastri.blog16.com

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0