HELGENS GALENHETER & VM I HUNDSPANN RESULTAT

Ja då var snart helgen över och jag tänkte slänga in ett inlägg om helgens galenheter. Hade tänk att skriva tidigare men eftersom Daniels dator kraschade så blev de inget internet fören eftermiddagen idag, hehe.

Men i alla fall så blev de ju Hennan igår, tillsammans med Tomas, Daniel & Jennifer åkte vi iväg med skoter, jag och Jennifer satt i Bamsepulkan och skrek som idioter eftersom de var en nära-döden-upplevelse att åka i den :o haha men vi överlevde i alla fall och när vi kom fram till Tomas stuga öppnade jag och Jennifer vår första öl vid ~ 12.30 mumma! Sen flöt dagen på och de kom folk dit hela tiden, mycket roligt :D Vi grillade korv, hamburgare och toast. Tyvärr slutade dagen med nå slags migrän för mig -.- haha. Men sånt är livet, hade jävligt roligt iaf :D Och skoterturen hemåt var ännu värre än på vägen dit, herre gud trodde verkligen att jag skulle flyga ur den där pulkan, haha usch va man flög.. Men jag överlevde dagen, ohyes. Bilder kommer kanske ut när Jennifer lagt in några :)

Idag har jag och Daniel mest tage de lugnt, käkat gott och myst mest :D Jag har även städat typ hela dagen, såg ju bokstavligen förjävligt ut i lägenheten!

Sen måste jag ju berätta om VM i Tyskland som Tarja varit på i helgen, alltså hon jag var hos under min praktik förra veckan :D Hon slutade i alla fall på en åttonde plats (om jag nu hittat rätt) vilket jag tycker är superbra :D Sen tog även Lisa Lindblom hem guldet, Grattttis till henne :D

Men nu ska jag och babe kika på film, byebye!


Sötvovvarna Donna & Ivan


Mina kommentarer ♥
Postat av: Linn-Lay

Tjena:d ett tag sen, Hur är det med dig? Minns du mig förresten :P

2010-03-01 @ 18:56:17
URL: http://linnlay.blogg.se/
Postat av: ERICAPERZZON

Låter som en bra helg:)



/E

2010-03-01 @ 20:27:05
URL: http://ericaperzzon.se/
Postat av: DIAMANT

oki:) såå.. helg snart! några planer?=)

2010-03-04 @ 18:43:57
URL: http://annadiamants.blogg.se/

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0