HELGENS UNDERBARA DAGAR

Åh, sorry för dålig uppdatering men har haft fullt upp med allt annat och nu tänkte jag berätta för er vad jag har sysslat med.

FREDAG.
Party like a rockstar
med alla bästa partybrudar Jennifer, Sofie, Sara, Carro, Annika & Sandra som fyllde 19 år plus många fler. Hade så sjukt roligt, var nog lätt roligaste kvällen tillsammans med alla brudar, tack alla. Började iaf tillsammans med Sofie som kom ner till mig och vi satt och snacka, drack och väntade på Sara och Jennifer som aldrig kom. Så vi gick till Thomas, och festade, sen blev det Järnvägs trots att jag inte hade ett öre att gå ut för, men sötaSofie bjöd in mig så klart jag följde med då :D Lätt roligaste kvällen ute också, det enda som fattades var Daniel då som var påväg hem från Boden. Men en sjuk rolig kväll iaf :D

LÖRDAG.
Vaknade vid före 6 eftersom Daniel kom hem, låg vaken ett tag men mådde lite smådåligt så vi somnade om en sväng innan jag skulle upp igen eftersom jag skulle jobba i djurhuset. Blev lite smått irriterad när jag såg vad Malin hade skrivit att jag skulle göra eftersom jag skulle skriva upp precis allt jag gjorde + hur lång tid det tog? Så bara de tog ju sin lilla tid. När vi kom hem gjorde vi Tacopaj, hehe duktiga vi :D Sen blev det mys framför massa filmer hela kvällen, såg bland annat Sommaren med Göran, sjukt bra! Beck - ett öga rött, bra! Avatar, skitbra!

SÖNDAG ~ "Alla hjärtans dag"
Vaknade rätt så tidigt eftersom jag åter igen skull upp till skolan för att ta hand om alla söta djur, vi har även fått nya djur där, två Strumpebandssnokar eller nått, ny spindel och nå mer vare säkert. Sen fick jag även byta ut all torv i ett terrarium eftersom det ska komma två Pilgiftsgrodor imorgon, åh jag vill se dom sjukt snygga :D

Sen var även jag och darling ut och åt eftersom de är "Alla hjärtans dag" sen fick jag även en söt nalle av honom & ett par strumpor hih. Söt han är <3 Och inte nog med det så står han och lagar mat till mig nu, en överraskning, hoppas de blir gott nu då! Värst vad jag blir bortskämd ibland alltså ;o Tur att jag är så gullig mot ha och diskar jämt ;) Plus att jag alltid plockar upp hans blöta handduk som alltid ligger på golvet.

Nej nu ska jag väl städa bort lite saker eftersom de lät som att Tobbe skulle komma förbi en sväng, byebye!


Mina kommentarer ♥
Postat av: ERICAPERZZON

Usch, spindlar är INTE husdjur;P



Men det låter som en bra helg iaf!:)



/E

2010-02-14 @ 21:50:03
URL: http://ericaperzzon.se

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0