KALLT KALLT KALLT !

Idag vaknade jag 05.45 eftersom jag skulle ta bussen hemåt imorse. Så de var bara till att kliva upp och klä på sig, när jag kikade hur många grader det var ute fick jag en chock, det var nämligen - 26 grader i Ljusdal, fyfy! :/  Men men jag skulle ändå gå ner till bussen i kylan och vänta på bussen som tog riktigt lång tid på sig men kom tillslut. Träffade Amanda på bussen också, länge sen man träffade henne nu :)

När jag kom hem så var det -29 grader hemma, usch blitr bara värre och värre och jag som tänkte få massa saker gjorda idag eftersom jag är ledig denna vecka ;) Men njae får väl se om jag ens kommer att sticka huvudet utanför dörren idag..

Nej men jag måste testa selen på Splitt och Rambo idag, för jag ska ju åka skidor med dom någon dag :)


Just ja!
Jag är med och tävlar om ett fint halssmycke från bradford.se hos bloggaren Millah,
Håller tummarna för att jag vinner, men de gör jag ju aldrig så vet inte ens varför jag är med :)


Mina kommentarer ♥

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0