KYLIG DAG NUMMER 956789034

 

Vaknade rätt så tidigt imorse, kikade på termometern och de stod -26 grader, gaaaah! Nu tycker jag att de får räcka med kylan. Brukar oftast störa mig på mamma som hela tiden klagar på att de är kallt, men liksom Okej, nu får jag ge mig, det är kallt..

Skulle egentligen ut och åka skidor med mamma idag runt kyrkbytjärn, men njae de lät inte som att mamma var så pepp på de tyvärr.. Får väl se, annars åker väl jag en vända själv, måste ju röra på fettet än att bara sitta still jämt.

Längtar till på lördag när de blir party, åker förhoppningsvis till ljusdal på lördag, vi får väl an siiii.
Ska även till farfar ikväll och hälsa på, sen blir det Hudik på måndag & kika på lite kläder maybebabe ;) Kommer bli najs.

Men nu ska jag tydligen ut med mamma och köra in ved, ni vet, när jag är hemma är jag en som en så kallad "negerslav" inge illa menat! ....




Mina kommentarer ♥
Postat av: pauline

söto:D <3

2010-02-25 @ 09:12:43
URL: http://paulinesjogrensdiary.blogg.se/

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0