NIO MÅNADER TILLSAMMANS <3

Idag har jag och min Daniel varit tillsammans i hela 9 månader,
9 månader av äkta kärlek varje dag, varje timme & varje sekund.
Jag är så otroligt glad att du finns vid min sida, du har fått mig att växa så otroligt mycket!
Det enda som är jobbigt är att du är i lumpen, men samtidigt som de är jobbigt,
så gör det oss så jäkla mycket starkare gubben & det har vi själva märkt,
vi uppskattar de dagar vi får vara med varann, vi tar vara på varenda minut!
Jag har aldrig känt mig så omtyckt, älskad och uppskattad i hela mitt liv som jag gör nu!
Du betyder mest för mig, jag vill aldrig förlora dig, vad som än händer hjärtat.
Du stöttar mig genom allt och finns alltid där för mig, jämt, spelar ingen roll vad det är.
Du är min största bästa kärlek & vän någonsin, jag älskar dig så fruktansvärt mycket!
Min högsta önskan är att få leva resten av mitt liv med dig, bara dig & få en underbar familj!
Jag kommer alltid att älska dig, till sista andetaget är taget och längre ♥



Lycka & äkta kärlek är din dröm, men min verklighet! ♥


Mina kommentarer ♥
Postat av: pauline sjögren

vad söta ni är:) <3

2010-02-05 @ 09:10:48
URL: http://paulinesjogrensdiary.blogg.se/

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0