VECKA FYRA, DAG NITTON



Idag fick jag köra hundspann igen, är verkligen helt såld i det & det roligaste är att jag får åka ut helt själv och de har jag fått sen dag 1, lovely!

Idag körde jag ett spann med 5 hundar, det blev samojeden Ina på snart 9 år, resten Sibirian Husky, Donna, Esto, Evil & Kiuru. De skötte sig helt utmärkt, jag körde 7,5 km och inte ett enda stopp :D Första gången och de kändes helt sjukt bra! Plus att jag inte höll på att tappa balansen en enda gång, stolt! :D

Just ja, Tarja knäppte även kort på mig i starten och målet, sen knäppte jag på henne när hon åkte iväg med sitt 9-spann :D Kommer in bilder senare, har inte hunnit lägga in dom än.

Daniel Halvarsson, tack för världens bästa helg, allt har varity sjukt underbart! Jag älskar dig mest av allt, finns ingen som är bättre än dig!


Mina kommentarer ♥
Postat av: Josephine

det låter som att du har skit roligt där borta :D <33

2010-02-15 @ 17:35:44
URL: http://stjupid.blogg.se/
Postat av: lindha & felicia - likesisters

hejsan! vi har nu dagens blogg tävling på våran blogg & kika in om du vill vara med. behöver endast skicka in en kommentar, ja mer står på bloggen!

kramar / lindha & felicia ( likesisters )

2010-02-15 @ 17:50:47
URL: http://likesisters.webblogg.se/

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0