VECKA TRE, DAG 14



Idag har jag varit själv hos Tarja, eftersom hon varit iväg med bilen.

Jag gav dem mat, släppte ut typ hälften i taget så de fick springa omkring med mig medans jag mockade och allt flöt på bra! När jag höll på att bygga ihop släden eftersom jag skulle köra idag så ringde Tarja och sa att hon var påväg hem och hade lite andra planer för träningen!

dagen träning skulle se ut såhär. Vi skulle köra på led, hon först och jag skulle jaga henne. Hon delade upp hundarna så vi fick jämnbraa spann, alltså så båda skulle gå lika fort. Idag skulle vi alltså bara köra med tävlingshundarna och jag blev skitnervös eftersom jag bara skulle köra tävlingshundar och inte någon av de jag brukar köra.

Men vi kom iaf iväg och farten var ju en anning snabbare än det brukar vara, alltså det gick sjukt mycket fortare än vanligt haha och jag har tyckt att de gått fort förr. Jag höll iaf på att tippa 2 gånger, men jag fick tillbaka balansen och kom upp igen HAHA, alltså de var sjukt jävla kul! :D

Tarja har även sagt att jag Ska köra på tävlingen i Hamra nästa år och då får jag låna hundar och allt av henne, så jäkla kul, lätt att jag ska göra de iaf :D


jag saknar min Daniel, love you most baby <3


Mina kommentarer ♥
Postat av: Linda Florida: SVARER ALLE

kule briller :D

2010-02-08 @ 18:22:21
URL: http://lindahjohnsen.blogg.no

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0