WIIHOO!

Har nyss varit ute och åkt skidor en liten sväng till med Splitt denna gång, gick riktigt bra faktiskt :) Sen ska jag snart iväg en sväng till fast på lite annat ;p

Åh jag längtar masssor till helgen, ska bli så jäkla roligt med baby, stupman, jonsson, sofie och alla andra :D Längtar som en jäkla tok alltså :D


Du är så himla pinsam, men de verkar du vara för dum att förstå själv. haha!


Mina kommentarer ♥
Postat av: ERICAPERZZON

Så är det ofta med dessa människor:/ Dom förstår inte själv:P



Svar: haha ja jag med, strumpor <3

haha nej jag vill inte heller ha skor med öppen tå:D



/E

2010-02-23 @ 21:12:18
URL: http://ericaperzzon.se

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0