8 MÅNADER MED VÄRLDENS BÄSTA !

Idag är det precis 8 månader sen jag och min Daniel blev till En.
Jag älskar dig över allt annat på denna jord.
Ingen betyder lika mycket som du gör,
ingen finns där för mig som du gör,
ingen bryr sig om mig på de sättet som du alltid gör.
Utan dig hade jag inte varit jag,
jag hade aldrig orkat med allt som hela tiden händer,
du har alltid funnits där och är den enda som aldrig svikit.
Du finns alltid där och stöttar mig, ger mig allt stöd ingen annan ger mig.
Tack för att du finns för mig, det finns ingen som betyder mer än du!
Jag älskar dig nu och föralltid !




Mina kommentarer ♥
Postat av: madicken TÄVLING PÅGÅR

sv: okej, kul att du är med och tävlar! Lycka till!

Vad har du för planer för idag då? kram

2010-01-05 @ 13:07:40
URL: http://conler.blogg.se/
Postat av: Anonym

får se hur länge det där håller då. hoppas inte på det bästa :)

2010-01-06 @ 07:38:42
Postat av: Jennie

Ja de får du väl se, bara för att du inte lyckas med ditt liv och inte vet om du är kissnödig eller kåt? ;)

2010-01-06 @ 10:38:08
URL: http://jennieericson.blogg.se/
Postat av: Jennie

Till "anonym" igen!

Och varför kommenterar du anonymt för? Jag kan inte råför att du har haft en dålig uppväxt, det är dina föräldrars fel. Hoppas att du kan kliva ut ur din garderob och säga vem du är, annars behöver du inte kommentera :)

2010-01-06 @ 10:40:47
URL: http://jennieericson.blogg.se/

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0