GOD MORGON & FILM TIPS!

Vaknade nyss, är fortfarande förkyld, har varit det i över en vecka nu. Men men hoppas jag är bättre tills helgen för då blir det stortparthey för då fyller min älskling 20 år.

Men i alla fall, igår hade jag och Daniel en myskväll, vi tvättade, hade seriöst inte ett enda par strumpor eller trosor tvättade så de var på tiden.

Sen kikade vi även på Robinson och jag tyckte att hela rätt person kte ut, men problemet var ju de att hon åkt ut 2 gånger och ändå inte åker ut, så jäkla dåligt. Det är ju änd en tävling och ingen lek.. Jag tycker att det är grymt dåligt att Annika får vara kvar i Robinson trots hennes andra utröstning...

Efter Robinson kikade vi på film, vi började med The ugly truth, en grymt bra film! Den handlar om en tjej som har svårt att hitta den rätta, och en kille som hon egentligen hatar ska hjälpa henne att hitta drömkillen och han talar hela tiden om för henne hur hon ska gå tillväga för att fånga hans hjärta. Sen får ni kika efter själv om ni vill veta fortsättningen ;) Den är i alla fall jättebra, ett filmtips till dem som inte sett den.
Sen började vi även kika på Public enemies, men jag märkte rätt så fort att de var en "Daniel film" och somnade sött, men även han somnade så ska nog kika på den idag.






Mina kommentarer ♥

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0