GOD MORGON!

Vaknade för ett tag sen och har fixat mig lite men orkar inte piffa upp mig för mycket för jag ska ju trots allt bara till skolan.

Sitter och äter frukost nu, brukar aldrig göra de för jag mår så illa när jag gör de, men tvingar i mig ändå (y)

Idag börjar ju skolan då, känner mig inge pepp alls och har sovit jättedåligt, men men sånt är livet. Vet inte alls va vi har idag, mer än svenska och religion tänker ja, men vet ej vad vi har nu på morgonen, men de återstår och se.

Det var någon av er som frågade om mitt recept på cheesecaken jag gjorde för ett tag sen, så tänkte skriva in de ikväll, så håll utkik du som frågade :)

Men nu ska jag käka vidare och kika på nyheterna (y)


Visste du att... efter en timmes simmande i en allmän pool har du fått i dig 0,5 liter urin, ganska äckligt va?



Jag är även med i en tävling om läppglans här!


Mina kommentarer ♥
Postat av: E- Bloggen om mode & skönhet

Okej :) Härligt !

2010-01-11 @ 11:05:28
URL: http://hondaremelie.blogg.se/
Postat av: sofia

hehe okej :), men tiden går fort så snart är lumpen över för han. hah jaa :) de vet jag !

2010-01-11 @ 14:17:16
URL: http://sofiajepsen.blogg.se/

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0