GOD MORGON !

Ny dag, nya möjligheter ;)

Snart ska jag till skolan, idag ska vi hålla på med ledarhundar tror jag, lät som att vi skulle få testa på hur det var att vara blind och ha en hund som leder en? Aja, berättar senare vad vi fick göra och om det var roligt. :)

Ikväll ska jag och mammi på bio, Luftslottet som sprängdes, hoppas att den är skitbra och att det är lite folk på bion!

Kikade även på Paradise Hotel igår, ofc! Denna gång var det ju en kille som skulle lämna och det stod mellan Kristoffer & Fredrik men Luiza valde Kristoffer & skickade hem Fredrik som blev lite upprörd. Jag vet inte vad jag tyckte om det, Kristoffer har ju varit där längst men ändå verkade Fredrik riktigt trevlig och läcker, så ne jag vet inte.
Vad tycker ni, valde Luiza rätt/fel kille ?



 


Mina kommentarer ♥
Postat av: jennifer

jag tycker hon valde rätt :) fast heöst skulle kristoffer sällt sig vid francesca så pontus skulle åka, tycker jag :b men men! <33

2010-01-20 @ 15:33:00
URL: http://elverstig.blogg.se/

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0