HAR REDAN BESTÄMT MIG !

Jag och mamma har suttit och kikat runt på massa sidor med kläder. Har både kikat på balklänningar och studentklänning men inte hittat någon speciell jag vill ha, alla är så fula ? :s Men vet på et ungefär hur den ska se ut, ska bara hitta en som ser ut så och inte kosta flera tusen. Är inte ens säker på om jag ska gå på balen, men vore inte så roligt att missa den heller faktiskt.

Någon som har en snygg balklänning att sälja ? Skriv till mig!

Jag har iaf min drömstudentklänning i huvudet och vet precis vad jag vill ha, men de tänker jag hålla för mig själv så ingen annan snor min idée och kommer med likadan för de är aldrig roligt att ha samma saker som någon annan. Vet precis hur den ska se ut, nu ska jag bara hitta den!


Mina kommentarer ♥
Postat av: Johannah

18... Jaa, det var en härlig tid tycker jag...! :-D

2010-01-04 @ 19:05:48
URL: http://www.glife.se/J_S

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0