JAG TYCKER ATT JAG ÄR COOL OKEJ?

HAHA, gick in på facebook en sväng nu och titta vem som hade svarat på min vänansökan då? ;D
Annars så tycker jag att facebook suger för de krånglar jämt.

Franscesca från Paradise hotel ;o
Älska henne, känner mig så jäkla cool, så nu måste ni hålla med mig, OKEJ?! ;)

Svarar på alla kommentarer senare söthönor, hinner inte nu :*


Mina kommentarer ♥
Postat av: Emmelist

Finalisterna i dagens blogg är upplagda nu! För alla som inte gick vidare kommer en ny chans i helgen ;)

2010-01-21 @ 10:36:19
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0