KILL ME

Gah, jag är så fruktansvärt trött på morgonarna, helt sjukt, skulle kunna göra vad som helst för att få ligga kvar. Igår kunde jag inte heller somna, somande jättesent, suck måste snart börja äta sömntabletter tror jag :s Så jobbigt att sova så lite för man blir så trött och irriterad på dagarna.

Känner mig lite stressad, men tid att blogga har jag eftersom jag ändå sitter och äter frukost ;) Men sne måste jag platta håret och masssssssor, får se om jag bara sätter upp de i en toffs idag också? Men jag orkar inte, jag ska ju bara till skolan och ha djursjukvård sen trimma ? Då kan man lika gärna gå i toffs ^^
Hoppas vi inte behöver plugga så mkt på djursjukvården, men de läre de väl bli som vanligt tänker ja..

Nej men nu måste jag kila vidare :*

Mina kommentarer ♥

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0