NU SKA DET SHOPPAS !

Mamma kommer snart hit, då ska vi ut och shoppa :) Jag ska köpa present åt min bby som fyller år imorgon sen ska jag även kika på kläder och kanske skor. Behöver egentligen inget av dom, men man får aldrig för mycket av skor eller kläder eller hur? ;)

Längtar hur mycket som helst till helgen också :D party like a rockstar with partympumis jennifer med flera, kommer att bli heltklart bäst! Om de inte blir för kallt nu då så vi inte kan vara där ;o :( Men ändå längtar jag verkligen INTE till helgen, älskling åker upp till Boden igen och skolan börjar på måndag, fyf*n!

Men nu ska jag göra mig i ordning, kommer ju även att få besök av familjen på bådas sidor idag, tummen upp!

GLÖM INTE att rösta på mig här skriv bara "nummer 1" , tack alla & jag ser ju vilka som röstar!


wb, bläh!


Mina kommentarer ♥
Postat av: E- Bloggen om mode & skönhet- Tävling pågår !

Kul :D Sovit gott inatt ? :)

2010-01-07 @ 12:17:00
URL: http://hondaremelie.blogg.se/
Postat av: pauline

hoppas du hittar nå fint :) <3

2010-01-07 @ 12:29:28
URL: http://paulinesjogrensdiary.blogg.se/
Postat av: jennifer

äh, nu är det bra igen! får lite downperioder ibland när mycket har hänt :) hehe.



jag längtar också och hoppas verkligen att temperaturen stiger! skulle ju va jättekul att åka dit =) <33

2010-01-07 @ 14:23:19
URL: http://elverstig.blogg.se/

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0