SHOPPAT

Nu har jag och min underbara pojkvän varit och shoppa! Eller ja shoppat och shoppat, vi har handlat mat. Det slutade med att vi kom hem med tre fulla påsar med mat (y) Edda fick även följa med för att få en till promenad innan mat. Just nu ligger hon på golvet, jag i sängen och Daniel i fotöljen. Jag är helt slut efter nattens krångel.

Men nu ska jag ta mig en stor kopp kaffe innan jag ska börja med maten, måste ju få lite energi.

Ikväll ska jag och Daniel ha en myskväll med chokladpudding och glass :D Det var faktiskt länge sen vi åt det du, förut åt vi de varje kväll vi var tillsammans, usch inte nyttigt! x)


Mina kommentarer ♥
Postat av: Mini Me

sv: mår illa men annars bra:) själv?

2010-01-06 @ 15:25:25
URL: http://minimemode.blogg.se/
Postat av: Maajjah

kul!



usch vad hemkt, jag blev vrål förkyld efter nyår :o hur tänkte jag= kort klänning, högklackat och bara ben? kanske skulle ha funkat om jag stannaat inne, men skulle ju gå två kilomet sen ... :P haha

2010-01-06 @ 15:53:07
URL: http://bloggarmaja.webblogg.se/

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0