KISSIE SKA FÅ FETA SILLISAR!!

Kom nyss hem från skolan, redovisningen gick helt utmärkt, (inteförattskryta) men läraren som är en riktig snålis på betyg satte MVG på både faktan och redovisningen, fast de som är synd är att det bara är en övning till nationella så det kommer inte räknas med tror jag ;( Synd för mig.

Har i alla fall ringt lite praktik och även pratat med kusin idag, så imorgon skulle de återkomma från praktiken håller alla tummar som finns för att jag får den! Sen kommer även Nisse med Norton (kusins whippet som jag ska vara hundvakt åt i helgen) imorgon så jag ska testa att ha honom själv och hoppas att det kommer att gå bra!

Ikväll händer inte myckte, diskade nyss så de behövs inte, skönt! Men ska nog ringa Tarja och höra över praktiken och sen ska jag självklart kika på älskade Paradise hotel, det-är-ett-måste ! :*

Men nu ska jag nog fundera ut någon middag även fast jag inte ät hungrig, måste vara första dagen på lääänge som jag inte är vrålungrig när jag kommer hem från skolan, hehe!

 


Längtar tills dagen jag får sätta på mig denns & njuta av att skolan är över! :*



Mina kommentarer ♥
Postat av: Julia :D

SV: Hah aa. Detva verkligen tråkigt xD

2010-01-18 @ 16:15:10
URL: http://hejjuliia.blogg.se/
Postat av: erture

Hej. Det halsbandet kostar 190:- + 12:- i frakt.

Mvh Erika

2010-01-18 @ 16:51:26
URL: http://erturesmycken.blogg.se/

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0