VILKEN NATT !

God morgon allehopa!

Vilken hektiskt natt jag haft..
Jag och Daniel åkte ju till Ljusdal igår och tog med oss min hund och hon har varit uppe bokstavligen hela natten! Hon har gått omkring i lägenheten, gnällt, pipit, hoppat upp i sängen upp och ner hundra gånger! Jag har haft henne i lägenheten förut och det har aldrig varit några problem men inatt var de verkligen de. Var till och med ut med na flera gånger utefall hon var pissnödig eller nått. Men men sånt som är livet.

i alla fall så vaknade jag för typ 2 timmar sen, tog en promenad med Edda i kylan.

Nu fick jag precis frukost, Looslimpa med skagenröra, mums! ;)



Mina kommentarer ♥
Postat av: Sissi

sV; eller hur :)



fin bild!

2010-01-06 @ 11:47:43
URL: http://enligtsissi.blogg.se/

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0