Chafför!

Har jobbat halvdag idag = riktigt skönt!

Efter jobbet var jag upp till farfar en sväng tillsammans med mamma sen åkte vi och handlade lite åt honom, snäller ja!

Skulle egentligen vara påväg hem från Laforsen nu för att hämta Daniel men eftersom han är en segnöt och ringer aldrig så sitter jag fortfarande hemma (skulle låte han åka buss imorgon ist ;) ! Men ska väl åka snart antar jag!

Åh jag har så tråkigt och hoppas på att få åka snart, funderar på att åka ändå och vänta där ist .. Men segt att åka själv och läskigt när jag inte ens hittar haha!

Men i alla fall har jag o mamma planerat lite smått och gott, och jag själv har också planerat lite sköj :D

Såhär lyder mina planer :

Lördag - Loppistour på byn på dagen, dans på kvällen med roligt folk :D
Söndag - Jobba på hembygdsfesten o ha stånd...
Måndag - Jobba Gruvans dag, vara utklädd till gruvarbetare ? .. Emelie, <- pojkvän?, Anki o Lasse kommer :D !
Tisdag - Jobba
Onsdag - Ledig, hitta på nå skoj med sthlmarna !
Torsdag - Jobba
Fredag - Jobba
Lördag - Dalarna till släkten :D
Söndag - Dalarna till släkten :D

WIHO hur kul som heeelst (hoppas jag)


har tråkigt.


Mina kommentarer ♥
Postat av: jennifer

jag tror du vet vem lodisen som jag fallit för är. men vi kan ta det när vi träffas, vilket jag hoppas är snart! :) tack gumman, jag finns för dig med, i alla väder! love you too <3

2010-07-15 @ 20:34:03
URL: http://elverstig.blogg.se/
Postat av: jennifer

Men vad tråkigt!! Men vi får se till att ta igen allt dårå helt enkelt om ingen lucka dyker upp vill säga! :) Tack gumman, du är underbar och jag saknar dig! <33

2010-07-16 @ 02:38:06
URL: http://elverstig.blogg.se/
Postat av: Jeppestine

Very cool site. I like the floating effect. Good programming on the Guestbook too.

2011-07-14 @ 10:19:52
URL: http://jeppestine.blogbrief.com

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0