FÖRVIRRAD

Sitter hemma i Ljusdal nu alldeles ensam eftersom min karl har dissat mig och åkt till Ramsjö! Ska vara här i tre dagar nu, hoppas att dom här tre dagarna kommer att gå sjukt bra och allra helst onsdagen!

Annars är jag fruktansvärt förvirrad just nu, har redan bryte ihop en gång och jag kommer väl garanterat att göra de igen! Hur fan ska jag kunna välja, hur??? ... Hur kan man ens sätta en annna person i en sådan sits som jag sitter i nu? :'( Fan också! Men ska försöka göra mitt bästa för att de ska bli bra :'/ Får tårar i ögena nu bara, h!


Men ska väl försöka få nå gjort nu! Byebye!


Mina kommentarer ♥
Postat av: Josephine

sv: ja samma här! jag kugga mig aldrig på någon fas och så läste boken 3 ggr och endå så var det svårt som fan :s <33

2010-07-05 @ 21:29:58
URL: http://stjupid.blogg.se/
Postat av: Josephine

sv: jaha :O men kan du inte hämta den då? :)

Eller har du tester på internet ? :)<3

2010-07-06 @ 08:56:05
URL: http://stjupid.blogg.se/

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0