Gjort lite nytta!

Nu har jag gjort en hel del med tråkiga och mindre tråkiga saker :)

Jag har städat rummet (lite iaf) städat lite åt Spruffs (min guldhamster) som pissar och skiter som en galning!! Sen har jag varit till farfar och vattna blommer, slängt potatis och sen åkte vi och handlade till honom. Nu ska jag snart börja med maten :D Idag blir det tacos, mums!

Efter maten ska jag antingen upp till farfar igen och röja (ser förjävligt ut!) eller så ska jag övningsköra en lång sväng, vart de bär av märks! :)


Mina kommentarer ♥
Postat av: Simon (biffen)

'' (min guldhamster) som pissar och skiter som en galning!! ''

hahaha lätt roligaste jag har hört idag!

2010-07-09 @ 01:08:12

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0