Helgen har varit awesome!

Vill bara börja med att säga att helgen har varit helt kanon!

Igår jobbade jag först några timmar innan jag stressade mig hemåt för att byta om till maskeraden, men eftersom Böna som jag skulle åka med var så seg så stressade jag i onödan dock! Simon my BFF följde också med mig, king :D Vi åkte i alla fall här ifrån ungefär 5 och var väl framme vid festen halv 7 ? Segt som säten!

När vi kom dit fick man äntligen träffa alla underbara klasskompisar igen, måste faktiskt säga att alla kom mycket bättre överrens nu och de var inge dålig stämning alls mellan några, så himla kul!

Efter ett tag kom även Mathias dit och gjorde oss sällskap, king ja som tar med mig lite folk hem ifrån till maskerad i knöa! :D

Kvällen blev helt kanonbra och kunde knappast varit bättre på några hörn alls, eller okej jo om Daniel hade vart där då kanske, men annars icke sa nicke!

Idag mådda jag dock Skitdåligt som bara fan! Kräktes 8 gånger tror jag HAHA så jäkla kul när jag och mathias turades om att gå på toa hela morgonen medans alla andra mådde skitbra -.- Men de äre lätt värt, iaf nu när jag mår bra igen (y)

Får se om jag och Simon drar o badar senare :D Wiho!

Nu ska jag hjälpa mamma med maten :*


Bjuder på en osmikad, bakfull Jennie;)


Mina kommentarer ♥

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0