Idag får jag hem min bäbis!

Veckan har i stort sätt bestått av jobb, jobb, jobb och åter igen lite mer jobb! Har börjat blivit riktigt mycket turister nu alltså! Fullt upp hela dagarna, längtar verkligen inte tills jag blir själv där uppe och måste gå ner varenda timme! Engelska som svenska och kommer de både och får jag översätta under samma tur, SKITKUL! Not!

Men nog snackat om jobb!

Igår ringde pappa och berättade att min bäbis (valp) var påväg hem till mig :D Skulle egentligen tagit honom efter att jag slutat jobba (sista augusti) men eftersom dom ändå kommer upp i helgen så tar jag honom redan nu :D wiho myspys! :D

Dock ska jag ju på grillfest ikväll, så kommer att hämta hem, hem honom imorgon, för då får han ju umgås lite mer med sin mamma och ta farväl :'( Edda får bli Gudmor till honom :')

Nu har jag bara ett stort problem och de är vad han ska heta? ..
Jag har många förslag men tycker inte att någon av dom passar till 100, men de kommer väl när jag ser honom! Happyface!

Men nej nu ska jag börja fixa till lite, hörs sen någon gång! Kommer nu framöver att ängna all tid åt Bäbis :D

Btw så är ju min dator fortfarande paj och alla andra datorer i detta hus har ju PMS och vägrar fundera och jag har inte de minsta tålamod när de gäller datorer, blir GALEN!





Mina kommentarer ♥

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0