Jobba Jobba Joobbaa!

Vaknade för ett tag sen av att min älskade pojkvän begav sig mot Ramsjö för att jobba med mosters grund ännu en dag. Men jag ska nog åka och hämta honom i Laforsen imorgon (om jag hittar dit dvs) och om jag får låna mammas bil!

Åh gud va jag vill ha egen bil nu, då kan jag verkligen känna mig mer fri att kunna åka vart jag vill när jag vill! Kommer att bli så otroligt skönt!

Hoppas att dagen flyter på bra och att de kommer vara lugnt, vilket jag absolut inte tror att de kommer att bli men man kan ju hoppas! 
 
Nu ska jag dricka mig en kopp kaffe och sen ska jag ta bilen helt SJÄLV (:O) upp till gruvan, fan kommer säkert köra i dike!


Mina kommentarer ♥
Postat av: jennifer

hahaha ja jag kan väl tänka mig ;D fan att man missade det! jaaa men det car jättelänge sedan, vi måste hitta på något snart tycker jag! :) haha ja men gör det! grattis igen gumman :D <3

2010-07-15 @ 13:24:35
URL: http://elverstig.blogg.se/

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0