Ledig dag - regning dag

Idag är jag ledig från jobbet och körningen eftersom jag inte behövde den, så idag tänkte jag passa på att göra massa roliga saker som att sola, bada, mysa med Edda och sånt skoj. Men när jag vaknade upp för att säga hejdå til Daniel som ska fara hem och jobba några dagar upptäckte jag att det var regn ute, jippi!

Så istället hade jag tänkt att få massa annat överstökat, som att... 
- Städa akvariet [x]
- Städa rummet
- Hjälpa farfar
- Ringa över kameran?
- Ut och gå?

Ja sen tjatar ju mamma om maaaassa andra saker hela tiden som "du kanske kan göra blablbla" idag! Vilket är typ 500 saker, att dom alltid har något som man kan göra..

Men nu håller jag på och kokar ägg och sen ska jag läsa ljusdals posten och dricka kaffe :D Skriver säkert mer sen!


Mina kommentarer ♥
Postat av: jennifer

ja det var vi! vi hade ju ätit och sånt hos sara så tänkte vi åka sen, men då sket ju allt sig och klockan blev så mycket så då sa vi att vi skulle åka upp på lördagen istället men då fick vi ingen skjuts.. men jag hörde att ni hade haft kul ändå ;) lite staketras och grejer, haha! <3

2010-07-08 @ 12:16:43
URL: http://elverstig.blogg.se/

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0