LYCKA SAMT OLYCKA!

Idag tog jag och Darling tåget mot Bollnäs eftersom jag skulle skriva upp för körkortet! Jag var faktiskt inge nervös alls innan, men när jag upptäckte att frågorna var SJUKT svåra så började det pirra i magen och jag fick verkligen anstränga mig för att ens fatta frågorna..! Men tillslut avslutade jag provet och de stod Godkänt med gröna bokstäver och jag fick ett stort brett leende som jag lämnade rummet med!

Nu är det bara den andra delen kvar, lämligen körning och eftersom provuppkörningen som jag hade igår gick kanon hoppas jag att provet också gör det :D

Efter provet gick vi och åt på Max och sen kom mamma så drog vi ner på stan och shoppade lite. Jag köpte en ny skinnjacka, ett blommigt linne och lite annat smått och gott, så nu är plånkan T-O-M .. :( Men måste ju fira med nått ;)

När jag kom hem så skulle jag knäppa kort på mammas bil eftersom den ska säljas och läggas ut på blocket och ja vad händer inte dårå?! Jo mitt jävla objektiv på systemkameran går självklart sönder, ska jag skratta eller gråta?!

Först pajar telefon, en dag senare datorn och nu kameran... Tror jag dör snart!

Men nu ska jag umgås med min fotbollstråkiga pojkvän eftersom han åker till Ramsjö imorgon, TRÅÅÅK!

 


Mina kommentarer ♥
Postat av: jennifer

2010-07-07 @ 21:41:34
URL: http://elverstig.blogg.se/
Postat av: jennifer

haha ja, vi var ju på väg. men istället blev det bråk och då kände nog ingen för oss att åka..jävligt synd faktiskt :( <3

2010-07-07 @ 21:42:21
URL: http://elverstig.blogg.se/

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0