Wow helg!

Oj va dålig uppdatering det blivit denna veckan, men har haft främmande hela veckan och då har jag umgås med dom, jobbat och varit till Mora en dag! Här kommer en snabb resumé :

Emelie, Anki, Lasse och Max kom hit och hälsa på, riktigt jävla kul har det varit!

Vi tog bilen till Mora på onsdagen och shoppade inne i stan, åkte sedan vidare till Orsa och badade i Siljan och efter de drog vi och käka på Yran som var i Orsa, riktigt mysigt! Emelie shoppadre en fejkskitgrej som verkade vara skitbra men SÖG!

Sen har vi mest badat, myst och snacka skit, greate!

Vi badade även igår när det hade varit 4 grader på natten, riktigt jävla kallt, men skönt att bada och roligt att leka i vattne så vi kom ändå i efter mycker stön och stonk!

Idag var det ridbanans dag, såg massa finfina hästar och tog även bilder, kommer väl in senare någon gång när jag skrive namne på bilderna eftersom jag märkte förut att folk snor dom om man inte gör de, loel på dig!

Men nu ska jag försöka hitta på något att göra innan jag ärligt talat AVLIDER ... Fan..

i hate you.


Modell: Allra bästade hunden i världen Edda - min jämthundstik
Foto: Jennie Ericson (c) Så sno inte den utan lov, Tack!


Mina kommentarer ♥

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0