Balen 2010 here I come !

Imorse kom min älski hem igen, vid 6 ungefär och efter de kunde jag inte somna om, suck! Men men sånt är livet.

Daniel håller just nu på att pröva alla balkläder som han ska ha på sig, blir riktigt snygg! Jag testade allt igår så vi kommer att bli så söta :)

Ska snarta dra ner på köpingen och inhandla de sista till balen, spännande!

Sen ska jag och Daniel ta och pallra oss upp mot åsen och till min privata frisör och make up artist ;) Cicci :D Orka lägga ut massa pengar på en frisyr man ska ha en kväll? Ja dom som har pengar kanske vill de, men jag har ingen lust med de faktiskt. Och ibland kan det bli finare om en kompis gör de för då vågar man säga ifrån om de blir fult ;)

Men nu ska vi kila ner på centrum och shoppa, hörs imorgon kanske? Kommer in bilder någon annan gång.

Önska mig lycka till ikväll nurå för jag är skit nervös :O :D


Mina kommentarer ♥
Postat av: emma

lycka till, ni kommer säkert vara hur fina som helst. lova att kusin få se bild sen bara så blir alla nöjda :) <3

2010-06-05 @ 14:13:11
URL: http://emmahalvarsson.blogg.se/
Postat av: Linn

lycka till ! :D



har du haft en bra vecka än så länge då ? :)

2010-06-05 @ 16:46:51
URL: http://linnve.blogg.se/
Postat av: emma

tack söt prupp.. :)jag får hålla koll där då :) <3

2010-06-06 @ 19:12:59
URL: http://emmahalvarsson.blogg.se/

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0