Balen 2010

Då var balen över och jag är riktigt nöjd över dagen och kvällen förutom att mitt huvud inte riktigt hängde med i svängarna efter dagens heta väder.

Dagen började i alla fall med att jag och älsklingen gick ner på köpingen och inhandlade de sista till balen och fixet. Efter de gick vi upp till Cicci och hon började fixa mitt hår& smink, blev riktigt snyggt tack så mycket Cicci! :)

Klockan 15.30 kom min älskade familj till mig och jag gjorde klart de sista innan vi skulle bege oss till balen, mammas jobbarkompis Kristina skulle köra oss i hennes volvo c70 cab, riktigt snygg!

Vi rullade i alla fall in på balen och det var verkligen jättemycket folk, många man kände igen och jättemånga som tog massor av kort, gud så pinsamt men ändå jätteroligt att alla kollade på en, hihi!

Sen flöt kvällen på, det var mycket "dötid" och vänta men de flöt ändå på bra, då hann man med att prata med alla och så. Maten var väl inte så jättebra tyckte jag, entricot (?) m. potatis och köttet var kallt och rått? Smakade inte mycket iaf, lite missnöjd, men de skiter man väl i. Efterrätten var dock jättegod, vanligglass med färska jordgubbar, men ja vem misslyckas med de?

Under kvällens gång blev de en hel del dansande, pratande och skratt, tack alla brudar och pöjkar för en otroligt bra och minnesvärd kväll.

Brorsan fotade mig massor men tyvärr ligger kameran hemma i Loos, så jag får den på tisdag? Så bilder kommer så småning om, håll utkik.

Puss!


sånhär bil åkte vi i ;)


Mina kommentarer ♥
Postat av: Teoanneli

Looks good! Many thanks, Thanks much!

2011-05-15 @ 10:46:19
URL: http://teoanneli.bloglyric.com

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0