Home sweet home!

Hemma nu, åkte med mamma igår från Ljusdal. Köpte först band som jag ska ha till balklänningen, skulle hämta klänningen hos kusin, men den var tyvärr inte klar, panik!?

Idag har jag inte hunnit med så mycket än, städat hundhuset lite och diskat alla skålar, fyllt på nytt vatten och pylat på!

Sen ska jag göra mat, eftersom att mamma ska till frissan och jag blir hemma själv. Jag ska göra Isterband och stuvad potatis (y)

Imorgon blir det Ljusdal igen och då ska jag och Cicci testa balfrisyrer på mig eftersom de är hon som ska fixa mitt hår och make up till balen :D Wiho! De kommer nog bli kanon tror jag!

Men nu ska jag lära mig hur man gör stuvad potatis ;) See you soon !


Mina kommentarer ♥

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0