Hundvalp

Hejhopp!

Först vill jag berätta min stoooooora nyhet! Jag har ju prata om att jag ska skaffa hund, och nu är min blivande hund född :'D Den föddes i måndags och tyvärr var förlossningen jättejobbig så det slutade med endast 2 valpar :( En hane och en tik och jag har förtur att välja valp först :D Lutar nog åt hanen, men tyvärr är tiken trefärgad och hanen två bara och jag vill helst ha trefärgad, men JAJA de märks väl hur de blir senare :D

Lägger in bild någon dag framöver, för jag fick nämligen bild på dom igår, übersöta :')

helgen har varit kanonbra! För de första har ju min ängel kommit hem, juppjupp!

I fredags tog vi de mest lugnt, tog oss en tripp ner på köpingen och inhandlde riktigt bra saker! Sen på kvällen drack jag lite vin och de slutade med att man hamna på partyparty, riktigt roligt. Men var hemma innan 12 så de var otroligt skönt.

I går var dagen lugn, vi kikade på bröllopet och jag diskade lite, eller mkt hade hur mycket disk som helst & nu är det lika igen :( Gjorde även köttfärssås och spagetti eftersom de kom in en beställning om det. På kvällen var det cruising och självklart måste man ju festa lite då också, var dock aldrig ens ner på den haha. Drog till Borr istället där Sara och Louise hade bjude in oss på fest, jätteroligt. Påvägen dit fick Matte in typ 4 taggar i benet från min buske utanför lägenheten så de slutade med att han fick åka på sjukhuset och plocka ut dom :( Stackarn!

Idag mår jag riiiktigt dåligt, älski är och handlar mat (a) blir bortskämd ja när han är hemma, hoppas att han köper nå gott, om jag nu kan äta nå idag! ...

Men nu ska jag dra, byebye!

Ahjustja, min dator har kraschat (?) så jag kommer troligtvis att dö om ungefär en vecka om alla mina bilder på datorn är borta, bara så alla vet! ... :'( min dator




Mina kommentarer ♥

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0