MOT JOBBET

Ska snart ta och fara upp till jobbet, tänkte ta cykeln igår igen för att röra på mig lite men det har spöregna hela morgonen så jag åker bil istället!

Ikväll ska jag hämta min andra hamster, vet inte vad de är för hamster, hur den ser ut, hur stor den är, vet inte ens va den heter, bra koll där ;) Men ska försöka komma ihåg de i alla fall.

Tänkte egentligen åka till stugan idag, som jag gjort de senaste två dagarna, de har blivit så fint där sen vi började att röja upp! Kommer att bli ännu finare, ska åka dit en helg sen och sova, bada och mysa :D

Har haft med Eddis var jag än varit nu denhär veckan, hon har varit lös hela tiden och inte stuckit en enda gång :D SÅ GLAD, och det är jag som fått henne att vara lös, så jäkla stolt ;)

Men nu ska jag åka o jobba, byebyebyebye!


Mina kommentarer ♥
Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Sv: Det är aldrig kul att behöva följa sin vovve den där sista biten, men tyvärr är det något man måste göra :/

2010-07-01 @ 02:00:04
URL: http://www.henrikolsson.eu
Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Sv: Jag säger inte att jag kan tala "med" hundar, utan "om" dem :P

2010-07-02 @ 13:54:54
URL: http://www.henrikolsson.eu

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0