Nu är det dax och jag är så glad!

Just nu är det inte mycket som går emot mig och det känns så himla skönt! Men snart läre de väl hända nå så allt faller, känns för bra! <3

Det värsta som kan hända just nu är väl att farfars operation han ska göra, inte kommer att gå som de ska. Men jag håller verkligen alla tummar jag har och jag längtar tills han är hemma igen, love you <3

Men idag ringde i alla fall pappa och berättade den bästa nyheten på länge :D Om en vecka planeras Lottas valpkull komma, alltså kullen jag säkert nämt tidigare att jag kanske skulle köpa valp från :D Och Anders hade sagt till pappa att jag hade första tjing på en valp och jag får alltså välja först o jag vill ha en, SO HAPPY!

Så om ca 10 veckor kommer jag förhoppningvis ha en liten prins vid min sida att älska och ha som min alldeles egen, så glad! Som jag har längtat!

Det blir en Papillon med ~6% schipperke i, så de är nästan en renrasig papillon men ändå inte. Men jag behöver inte ha en renrasig heller eftersom jag inte är de minsta intresserad av utställningar och tycker de är bajs :D

men nu måste jag sova o tagga inför morgondagen som först spenderas på furuvik med klassen och sen party på stadt med folket :D


Mina kommentarer ♥
Postat av: Emmelist

Nu kör jag igång en ny kedjeringstävling! Sista chansen, 2 vinnare kommer utses :D

Kommentera bara Emmelist Javisst så är du med :D



Puss!

2010-06-08 @ 09:07:08
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: Jennie ♥

hej tjejen!!

hur är allt med dej idag?

ha en fin kväll!

kram

2010-06-08 @ 16:13:13
URL: http://jennsiii.blogg.se/
Postat av: Josephine

sv: klart du ska vara med :) gonna miss you! <3

2010-06-11 @ 07:23:55
URL: http://stjupid.blogg.se/

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0