DAGENS ÄCKLIGHETER


Jahapp, då var dag fyra hos veterinärerna över, skrev aldrig igår eftersom jag kom hem straxföre 7 och då skulle jag börja med maten osv så jag hade inte tid helt enkelt. Men det var inte så mkt speciellt igår eller en akut operation som jag fick vara accistent på eftersom vi endast var 3 pers där + fler "kunder" fast jag brukar alltid vara med vid operationerna och plockar fram grejer hihi.

Men idag har jag i alla fall varit med om något helt fruktansvärt, jag har sett kanske världens fetaste hund :o Alltså jag tyckte att min förra hund Jäger<3 var fet innan vi var tvungen att ta bort honom, men icke! Jäger vr fan smal mot för denna. Det var en Labrador Retriver som egentligen ska väga mellan 25-34 kg, men denna hund vägde 73 kg ... Alltså mer än dubbelt så mycket, helt galet! Att den ens kunde gå på sina egna ben tyckte jag var helt fasinerande faktiskt, nej usch va hemskt, så nu ska hunden banta!

Sen så fick jag även kika på öronskabbdjur i mikroskåp, usch fyfasen va äckliga dom var, små små djur som parade sig och kröp omkring där, usch kliade mig överallt hur länge som helst efter att jag sett dom, blä!

Men nu ska jag fixa mat till imorgon, vad jag nu ska äta -.- Blir väl makaroner och korv som vanligt, hihi!

Just ja, det blev ändrade planer för helgen också, skulle ju egentligen vara hundvakt men Tarja tog med sig alla älsklingshundarna så jag blir ledig i helgen, undra vad jag och älskling ska hitta på nu då? :)


Sånna här små äckeldjur har jag kollat påidag & Dom ser verkligen ut såhär, fyfasen!


Mina kommentarer ♥

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0