GOD MORGON ALLA TURTURDUVOR

Egentligen skulle jag vakna just nu, men jag fick nå cpryck 06.40 och flög upp ur sängen för jag trodde att jag sovit över, men icke sa nicke och på den vägen är det..

Denna dag kommer nog att vara rätt så lugn, såg ut som de igår, endast 3 hundar inbokade :o Men hoppas att de kommer in lite idag ändå, annars kommer dagen att gå otroligt segt.

I morgon kommer Daniel hem igen, skönt! Så i helgen ska vi mest ta de lugnt, han ska plugga och ja jag får väl göra de jag med då hehe.

Men nu ska jag kila vidare, snart kommer skjussen så måste väl göra mig klar, eller ja klar och klar ska borsta tänderna och sen är jag "klar" haha!



Mina kommentarer ♥
Postat av: Josephine

sv: ja men det var ju så kul x) <3333

2010-03-12 @ 20:06:08
URL: http://stjupid.blogg.se/
Postat av: ERICAPERZZON

Åh det är så jobbigt att vakna i panik;P



/E

2010-03-12 @ 22:11:55
URL: http://ericaperzzon.se

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0